10. helmikuuta 2010

Eilistä p*skarteluinnostuksen satoa




Heinikasta tilatut askartelutarvikkeet :)




...Joita en sitten kuitenkaan niin kauheasti näissä korteissa käyttänyt. Kaksipuoleinen nauha tuli tarpeeseen, ja joku paperi. Sitten olen käyttänyt noita itse marmoroimiani papereita ja eilisestä blogipyörinnästä innostuneena kokeilin myös tuollaisia koristeltuja nappeja.

Ja vaikka nää onkin ihan ok kortteja, niin jotain näistä jäi puuttumaan. Mä en itse oikein osaa sanoa mitä, mutta luulen, että korttipohjat ei oikein olleet sellaisia, joita päässäni olin kortteihin toivonut. Tai sitten muuten vain taidot ei vaan riitä. Ja niin, näistä tietty puuttuu vielä tekstit... Joita en sitten pätkääkään miettinyt vielä, kun eilen innostuin tuosta p*skartelusta...

Tarkoitushan oli itseasiassa tehdä yksi korttimalli, johon olisin ollut tyytyväinen ja sitten siitä tehdä muuntelemalla pieniä sarjoja... Mutta mun pitää hakea hiukan täydennystä Presentosta muutenkin, niin voisin samalla ostaa jotain raikkaan keväistä korttipohjamatskua... Ja nauhoja. Keltaista, vihreää, oranssia... Ne sopii hyvin yhteeä ruskean kanssa, jota rakastan korttiaskartelussa. Ehkä voisin vielä pinkkiäkin harkita, sekin kun menee sen ruskean kanssa... ;) Täytyy tehdä ostoslista valmiiksi ja sittenkin vielä harkita tarkkaan, mitä OIKEASTI tarvitsisin, muuten siellä voi karata mopo käsistä ja kohtuus unohtua.

Niin, ja mä sit kumminkin käytin näissä tuota avainleimasinta, vaikka eilen niin selitin, etten tykkää leimailusta. Avaimissa on vaan kuitenkin sitä jotain, ja mulla pyöri päässä se lasten loru tai mikälie: "Ystävyys on kuin pikkuinen ukko, jolla on kädessä avain ja lukko. Niillä se sitoo ystävät yhteen, niinkuinmaamies pellolla lyhteen." Tuon tekstin ajattelin kirjoittaa ainakin noihin avain korttehin... Joita itseasiassa on melko monta, yhteensä eilisen saldo oli 15 korttia.

Ei kommentteja: