6. toukokuuta 2010

Kiertää, kiertää.

Osallistutaan nyt kaikkeen mahdolliseen, mitä vastaan tulee... Eli nyt osallistuin facebookin puolelta itselleni tutuksi tulleeseen "hyvä kiertoon"- kampanjaan (löysin Phedran blogista). Eli kolmelle tähän kirjoitukseen kommentoivalle lupaan vuoden 2010 aikana lähettää jonkun kivan pikku yllätyksen. Niin joo, ja sun pitää laittaa tää sit kans omaan blogiisi - laitetaan hyvä kiertoon!

Voit kommentoinnin jälkeen laittaa nimesi ja osoitteesi minulle sähköpostilla (usvaliekki (at) yahoo.co.uk).

* Liekko
*
*

2 kommenttia:

NANA kirjoitti...

Päivitykset näkyy sitten, jos merkkaat blogin luettavaksi. Ja mullahan siis on kaks blogia (tai itse asiassa kolme mut enivei).

Kissapiika kirjoitti...

Hits, kun mä en pysty valkkaa sieltä sitä "seuraa blogia", kun se on vuodatusta ja tää on bloggeri. Muutoin on tulleet hyvin kaikki päivitykset, vaikka oon laittanut vain tämän blogin "seurattuihin"...Onpas tämä outo.

Mut haluut sä tähän mun hyvä kiertää juttuun? Sit se mun käsittääkseni pitää laittaa myös omaan blogiin, ja antaa hyvän kiertää.