27. heinäkuuta 2010

voi iiik. Minimaailmaa!

Ei vieläkään yhtään kuvaa, kunnei oo jaksanut, mutta nyt on selvinnyt, etten lähde Saltvikin viikinkimarkkinoille. Sieltä olivat ilmeisesti kyllä yrittäneet soittaa minulle ja buukata Helsingin laivaan, mut en mä sieltä halua. Että se reissu jää nyt tänä vuonna, mikä hiukan harmittaa, mutta olen kyllä jo sen verran väsynyt, etten oikein olisi jaksanutkaan.

Viime sunnuntaina oli Forssan Wanhan ajan lelumarkkinat (messut?) ja harmittaa tosi paljon, etten päässyt sinne, kun oli tuo Hollolan keskiaika. Siellä oli sunnuntaina ihan tajuton helle (lauantaina paleltiin) ja myynti ainakin minulla ihan surkea. Olisi sitä ehkä voinut lähteä aikaisemminkin ajamaan, mutta porukassa kun vähän oltiin, niin ei sitä sitten viitsinyt. Mutta nyt kun näin kuvia sieltä ostetuista tuotteista, tuli kyllä kiukku, että olisi sittenkin pitänyt lähteä vaan. Aivan mielettömiä juttuja! Iiihania ja tosi taitavia. Heti iski inspiraatio, että minäkin tahdon. Näin kuvan mahtavasta neulahuovutetusta valkoisesta kissasta, joka oli tosi elävännäköisessä asennossa ja todella hyvin tehty. Pakko kokeilla sellaista! En kyl varmaan osaa, enkä ainakaan semmoiseen asentoon, mutta en mä kenenkään ideaa ala kopioimaan, joten näistä tulis sit mun näköisiä. Ja jos tekis vaikka vähän isompaa otusta, ilvestä siihen mun tulevaan miniviikkaritelttaan. Ja massailujuttuja on ihan pakko päästä kokeilemaan heti tilaisuuden tullen. Näin Väinölän sivuilla ihania lyhtyjä, ja luulisin, että ehkä jotain sellaista tahtoisin sille minun viikingillenikin... Tai ehkä hänellä on vielä nahkalyhty...

Voi iik, miten päässä myllertää ideoita. Pitäisi vain malttaa muutamaa kaveriakin tervehtiä ja sitten veljentytärtä ja isoa wc-paperipyramidia varmaan pitäisi käydä ihmettelemässä viikon lopulla...



Ei kommentteja: