23. elokuuta 2010

Niin kiirusta, ettei meinaa keretä kiittää.

Viime viikko oli kiirusta. Alkuviikko meni Helsingissä, pyörittiin kaupungilla, käytiin Korkeasaaressa (vihdoinkin! <3), yövyttiin kavereilla, nähtiin paljon ja kaikkea. Poikettiin myös Porvoossa matkalla Loviisaan, jossa tavattiin avokin veli sekä minun Ystäväni, jotka asuivat aivan älyttömän kauniissa talossa. Kovasti heidän näköisensä koti. Vanha, vanha mökki, jossa ei juoksevaa vettä eikä sisävessaa. Itse en moiseen kykenisi.
Törmäsin myös yhteen pineen kanalintuun. Autolla siis. Se kuoli. Olen ollut kovasti murheissani siitä. Olen ollut niin ylpeä, ettei minun takiani ole luontokappaleita kuollut liikenteessä. :(
Torstaina siivosin olohuoneen hyllyt ja järjestelin vihdoin työhuonetta. Kyllä sinne tuli tilaa!
Perjantaista sunnuntaihin olin Hämeen linnan keskiaikamarkkinoilla. Myynti oli surkeaa ja päätin pitää vapaan käsityöläisen elämäni harrastuksena, ja koittaa ihan todella hakea niitä "Oikeita" töitä. Kivaa siellä kuitenkin oli, tuli tehtyä kaikenlaisia hankintoja. Mutta kaikesta tästä kuvia myöhemmin, kun kerkiän tutkia kuvat (koko viime viikolta jotain 2000).
 
Tämän päivityksen tarkoitus oli kiitellä salaista askarteluystävääni paketista, joka saapui viime viikolla. Postiljooni ei ollut saanut sitä edes postiluukusta sisään, mutta onneksi postiin ei ole pitkä matka, ja sain haettua muhkean paketin helposti.

Kuoresta löytyi vihreää ja valkoista villaa, nauhoja ja papereita sekä arkillinen enkelikuvia.

1 kommentti:

Anninen kirjoitti...

Ootpa saanut ihanan paketin! :) Kivoja papereita.