31. joulukuuta 2012

Uni

Mun on ihan pakko jakaa tää... Muistin juuri, millaista unta mä näin viime yönä. Mulla oli hampaissa lävistys. Tai siis se oli tuossa hampaitten välissä, ikenessä kai. tuossa etuhampaan ja "sivuhampaan" välissä. Se oli sellainen rengas. Ja kun peilistä tutkin tarkemmin tätä lävistystä (se oli ilmeiseti ollut hiukan kipeä tai jotain), niin yhtäkkiä hammas tipahti alas. Ei etuhammas, vaan se viereinen hammas. Se koru oli jotenkinkalvanut sen hampaan ihan pieneksi, eikä siinä ollut ollenkaan juuriakaan. Ja mulla oli ihan järkyttävän iso kolo yläleuassa, kun se hammas putos. Mutta se koru pysyi siinä silti. Kun heräsin, olin ihan varma, että mulla on oikeestikin sellainen rengas hampaiden välissä, ja että mun pitää mennä tarkistamaan, missä kunnossa mun hampaat on. Huh.

Ei kommentteja: