7. marraskuuta 2009

Kiukkua lähtemisistä

On se niin vaikeeta joskus... Olen joskus aikoinani ottanut pankin kautta vakuutuksen vakavan sairauden varalle, ja nyt olen tässä miettinyt, että sen voisi vaikka lopettaa. Olen koittanut muutamaan otteeseen ottaa heihin sähköpostilla yhteyttä (amerikkalainen yhtiö), ja kerran jätin maksamatta vakuutuksen (aika vaikeeta, koska on suoraveloituksella). No, anyway... Meni aika vaikeeksi ja tänään taas kiukkuillut sen kanssa... Nyt on kuori merkkeineen odottamassa, josko se vaikka näin toimisi... Saa nähdä.

Miksei mikään voi toimia jouhevasti ja helposti?
Miksi kaiken pitää olla niin pirun vaikeeta.

Otetaan nyt vaikka tämä sikainfluenssa. Ihmiset on lähes hysterian partaalla... Kukaan ei tiedä mistään mitään ja kukaan ei kerro kuin ympäripyöreitä vastauksia... Hohhoijaa. Itse ajattelin hakea sen rokotteen, riskiryhmään kun kuulun. Enpä vain vielä ole kerennyt... En osaa pelätä sairastumista, vaikka hiukkasen mietityttääkin, mitä se saattaa minun kohdalla vaikuttaa. Ei sitä ihan sillä tavalla ja ihan vielä täältä tahtoisi lähteä kuitenkaan.

Mutta tänään, itseasiassa varmaankin aika piankin ollaan Kultsin kanssa kuitenkin lähdössä minun vanhempieni luo viettämään isänpäivää. Ehkäpä siellä satakunnassa olisi luntakin, täällä kun sitä ei näy...

Ei kommentteja: