3. marraskuuta 2010

Huomenaamuna pitää päästä aikaisin ylös... Ja täällä minä vielä kökin koneella.
Huomenna olen osuuskunnan puolesta menossa Helsinkiin seminaariin. Hiukan jänskättää En osaa liikkua Helsingissä yhtään ja suuntavaistoni on ihan olematon. Minulle neuvottiin lähtemään yhdeksän junalla, jolloin minulla olisi 3 minuuttia aikaa löytää kokouspaikka. Rautatieasemalta seminaaripaikkaan on jotain 200 metriä, mutta en uskalla ottaa riskiä, eli menen jo tuntia aiemmalla junalla. Ajattelin yhdistää tähän myös piipahduksen Sinellissä, jos vaikka löytäisin sinne... :) Saa nähdä kuinka tytön huomenna käy. Väsynyt olen varmasti kotiin päästyäni.

Muutoin on aika mennyt työhakemuksia (tuloksettomasti) täytellessä, myyntituotteita tehden (minihuovutuspaja on ollut käynnissä) ja aloitinpa pinkki-mustien säärystimienkin neulomisen. Niin, ja sain tilaustyö-neulakintaat valmiiksi. Ensi viikolla on jo seuraava kurssikin, ettei ollenkaan liian myöhään. Neuloja pitää muistaa tehdä torstaihin mennessä, muuten ei ole välineitä, joilla neulailla!
Mutta noista säärystimistä... teen niitä ihan puikoilla, ja jopas on homma nopeaa! En ole puikoilla tehnyt mitää moneen vuoteen, mutta melko hyvin tuntuu taito olevan hanskassa. Torstaina olisi Nekku, neulontaa ja kakkua, Ikomin (tsekkaa blogilista) järkkäämä neulontakokoontuminen täällä Turussa. :) Voisin laittaa linkkiä, mutta kunnen ole omalla koneella, en oikein osaa (...köh).


Ei kommentteja: