9. maaliskuuta 2013

Muistikirjahamaaliskuu

Olen jo ihan hullun pitkään halunnut osallistua johon semmoiseen kuukauden kestävään haaste-juttuun, mutten ole a) ikinä löytänyt sellaista ajoissa, b)ole ymmärtänyt mitä on pitänyt tehdä ja/tai c)saanut aikaiseksi. Nyt olen vain muutaman päivän myöhässä, eli maaliskuulle Ikomi- ja Hupsistarallaa- blogeissa on muistikirjamaaliskuu. Siihen minä osallistun!

Ja koska mä vasta nyt hoksasin tämän ja innostuin, niin eihän mulla mitään valmista tietty ole. Laitankin vain tähän kaikki nää menneet lehdet, jotka mun pitää saada tän viikonlopun aikana tehtyä.

Päivä 1: Aika perinteisesti ensimmäiselle päivälle tehdään aloitussivu, ikään kuin otsikoksi projektillesi. Tästä lähdetään! Muistakaa että tyyli on täysin vapaa! Ja jos olet ehtinyt jo tekeen aloitussivun niin ei hätää! Sitten voit tehdä toisen tai soveltaa jotain omaa tai esim hehkuttaa miten innoissasi oot :D
Päivä 2: Toisen päivän aiheena on "esittele itsesi".
Päivä 3: Keväänodotusfiilikset on aiheemme tänään.
Päivä 4: Tänään listatkaamme asioita joita tarvitset ja asioita joita haluat. Tyyli on vapaa kuten aina :)
Päivä 5: Viides päivä on menossa ja esimerkiksi nyt tarvitaan niitä aikakausi- tai sanomalehtiä sillä tehtävänantona on kirjoittaa viesti lehdistä leikatuin kirjaimin!
Päivä 6: JOS raha ja tila EIVÄT olisi este, mitä keräilisit/hamstraisit?
Päivä 7: Mitä teit vuosi sitten maaliskuussa?
Päivä 8: Kerää viisi satunnaista lausetta tänään lukemistasi blogeista.
Päivä 9: Lisää muistikirjaasi resepti jota haluaisit kokeilla, tai jota olet etsinyt pitkään.


Ei kommentteja: