13. tammikuuta 2014

Uuteen vuoteen!


Ihanaa, miten ihmiset lähettävät itsetehtyjä kortteja!
Itse en muuten ehtinyt ollenkaan tehdä korttaja, ensi vuonna sitten taas.
Olimme päättäneet, että tämän joulun viettäisimme leppoisasti kahden kesken kotona. Molemmilla oli takana pitkät ja stressaavat kuukaudet, eikä juuri lepohetkiä eikä yhteistä aikaa. Mies toi minulle auton Seijamyrskyn jälkeisenä perjantaina, joten minä pystyin hoitelemaan asioita täällä. Hän itse tuli joulun viettoon aatonaattoillalla. Ruokaa oli sen verran, ettei tarvinnut kuin suuhun lapata.




Joulu meni mukavasti sohvalla, välillä pelattiin erilaisia pelejä, jotka minä voitin mennen tullen. Tarkoituksena oli katsoa plustv.ltä leffoja, se kun näkyi ilmaiseksi joulun ajan antennitalouksille. No, ei sieltä juuri paljon muuta näkynyt kuin urheilukanavat. Leffakanava aloitti lähetyksen kahdeksalta ja se näkyi jos näkyi.

Viime vuotinen kuusi varisteli neulasia ihan tajuttomasti, joten päätin, etten hanki isoa kuusta tänä vuonna. Seijamyrsky kuitenkin katkoi puita sen verran, että kävin lainaamassa yhtä pikkiriikkistä latvaa. Ihan nätti oli.

Seija- kuusi
Uusi vuosi vietettiin vieraisilla. Saunottiin ja käytiin katsomassa, että eipä näy raketteja. Valettiin tinat. Ja mä podin hirvittäviä vatsakramppeja. Pelattiin kännyköillä sanapeliä. :)



Mun tina. Heppahan se!
Vai olisko sittenkin lohikäärmeratsastaja?!
Miehen tina:  Hessu Hopo-zombie?

Ei kommentteja: